קורס עיצוב גרפי ילדים

קורס עיצוב גרפי ילדים

קורס עיצוב גרפי ילדים  – קורסים גרפיקה ממוחשבת

מחפשים קורסים עיצוב גרפי לילדים ונוער? רוצים לדעת מה מעצבים גרפיים עושים במקומות עבודה? הכנו במיוחד בשבילכם אוסף שיעורים וטיפים כיצד מעצבים גרפיקה ויזואלית בתוכנות הגרפיקה של חברת אדובי. בשיעורי ההסבר תוכלו לראות כיצד תוכנות הגרפיקה יכולים לעזור לפתח את היצירתיות לילדים תוך שימוש בטכניקות מתקדמות להכנת גרפיקה פרסומית שיווקית. בכתבה תמצאו טיפים כיצד ילדכם יכול ללמוד את התחום המבוקש ביותר בתעשייה הישראלית ובעולם כולו.

איפה לומדים קורס עיצוב גרפי לילדים?

רוב המכללות בישראל פותחות קורסים לילדים ונוער בשעות אחר הצהריים במרכז ישראל תל אביב חיפה וירושלים. במידה ואתם גרים רחוק ממקומות אלו תוכלו ללמוד בצורה מקוונת אונליין בצורה פרטית ואישית. בית ספר מספק לסטודנט תוכנה שמחברת בין מחשבים ומאפשרת למורה לראות את המסך של הסטודנט. במהלך השיעור המורה יכול להזיז את העכבר במחשב של הסטודנט ולשוחח עם התלמיד דרך מיקרופון ואוזניות. לכל אורך הקורס הסטודנטים מקבלים תרגילים ושיעורי בית כדי לפתח את היצירתיות והחשיבה בביצוע מניפולציות בתוכנות הגרפיקה.

לימודים אונליין באינטרנט בצורה פרטית ואישית יעילות.

לימודי גרפיקה פרטים מהבית בצורת אונליין בדרך מקוונת הסטודנט מקבל יחס אישי לפיתוח היצירתיות על ידי הכנת שיעורי בית ותרגילים. לכל אורך הקורס הסטודנטים ילמדו לעבוד על התוכנות הפופולריות ביותר שעוסקים איתם היום ב-2020 שהם פוטושופ אילוסטרייטור ואינדיזיין. באמצעות תוכנות אלה הסטודנטים לומדים לעצב גרפיקה פרסומית או פרסומות שיהיו ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. התוכנות  מלאות בכלים וצריך להגיע עם ידע בשפה האנגלית בצורה מאוד בסיסית כי הם הממשקים של התוכנות הם באנגלית. כדי להצליח בקורס זה צריך למצוא זמן להכין שיעורי בית ותרגילים כדי לחזור על כל הפקודות וללמוד  את הצעדים בבנייה גרפית במהלך הלימודים.

תרגילים

שיעורי-בית ותרגילים כדי לעצב ולפתח את היכולת להכין גרפיקה פרסומית עליכם ללמוד את כל חוקי העיצוב הגרפי במהלך הקורס. התרגילים הם כדי לפתח לסטודנט את היצירתיות ולעבודה מהירה  על תוכנות. ככל שמתרגלים יותר אפשר להגיע לרמות גבוהות מאוד בסגנונות העיצוב. במהלך הלימודים הסטודנטים לומדים כיצד לצייר לוגו, הכנת מודעות שיווקיות,  חוברות, ספרים ועוד אינספור תחומים הנלמדים בעולם העיצוב הגרפי.

תיק עבודות לדוגמה הנבנה במהלך הלימודים.

במסגרת לימודי התעודה הסטודנטים מקבלים עבודות לכל אורך הקורס בסיום הקורס מקבלים פרויקט סופי ליצירת תיק עבודות. תיק עבודות מכיל את כל סגנונות העיצוב הנלמדים במהלך הלימודים ותעודה מתקבלת בסיום ההדרכה. תחום העיצוב הגרפי מתקשר גם לעולם האתרים ולאחר סיום מסלול לימודים זה בוגרי הקורס יכולים להמשיך ללמוד את תוכנות גרפיקה לעיצוב אתר האינטרנט.

עולם האינטרנט בעיצוב גרפי כיצד הוא קשור?

באמצעות תוכנות גרפיקה ממוחשבת הילדים לומדים לעצב גם אפליקציות ואתר האינטרנט. בסיום הקורס יכולים להמשיך לקורס תקשורת חזותית המאפשר לסטודנטים לעצב אפליקציה מסחרית ואתר אינטרנט למסחר אונליין. כל האלמנטים הוויזואליים שיהיו באתר האינטרנט ובאפליקציות יגיעו אך ורק מתוכנות הגרפיקה של חברת אדובי.   מסלול לימודים מאפשר לסטודנטים לעסוק בתחום השיווק והמולטימדיה פרסומית. אין ספק שעולם האינטרנט רק ימשיך להתפתח והביקוש למעצבים גרפים יגדל, מי שמתחיל כבר בגיל צעיר ללמוד את התחום בהחלט יכול להגיע למקומות מאוד גבוהים גם לאחר סיום הלימודים ובצבא.

תוכלו להשאיר פרטים בטופס צור קשר בעמוד זה ולשוחח עם יועצי הלימודים איך אפשר ללמוד מהבית את התחום המבוקש ביותר בתעשייה הישראלית ובעולם כולו. לימודים אונליין מהבית יוצרים נוחות מקסימלית ללא צורך בנסיעות של שעות. כי בית הספר מגיע  עד אליך.

האתר עוצב על ידי עיצוב גרפי Graphic Design By BlueSkyGraphics