קורס עיצוב גרפי יישומי באינטרנט

קורס עיצוב גרפי יישומי באינטרנט

קורס עיצוב גרפי יישומי באינטרנט – לימודים גרפיקה

אם אתם מחפשים קורסים לעיצוב גרפי ומולטימדיה אונליין בהחלט תמצאו בכתבה פרטים ואינספור מידע חשוב לקראת מה אתם הולכים. הביקוש העצום כיום בתחום עיצוב גרפי הוא מטורף כי יש למעצבים גרפים לאחר סיום הלימודים יותר אפשרויות לעבודה לעומת מה שקרה בעבר. אם בעבר רוב הבוגרים היו הולכים לעבוד אך ורק בתחום האריזות או בהוצאות לאור היום המצב הוא שונה מאוד ומעצבים גרפיים לאחר סיום הלימודים יכולים להשתלב גם בתעשיית ההיי-טק ומשרדי הפרסום באינטרנט. הכנו במיוחד בשבילכם שיעורי הסבר ביוטיוב מה זה גרפיקה שיווקית וכיצד אפשר לבצע מניפולציות שונות באמצעות תוכנות גרפיקה של  חברת אדובי.

איך לומדים קורס עיצוב גרפי באינטרנט בצורה מקצועית?

בית הספר ללימודי מקצועות ההייטק ועיצוב גרפי אונליין מספק מערכת לימוד מרחוק. באמצעות מערכת הלימוד המקוונת המורה יכול לראות את המסך של הסטודנט ולהזיז את העכבר, במהלך השיעור המורה מסביר מהלכים שונים דרך המיקרופון ואוזניות או בשיחה טלפונית ולאחר ההסבר של המורה הסטודנט מתרגל את החומר הלימודי. אם יש נושא לא ברור המורה יחזור שוב עד שהסטודנט יבין את כל החומר בצורה טובה. בסיום כל שיעור מתקבלים שיעורי-בית ותרגילים כדי לפתח את היצירתיות והחשיבה הרחבה לסטודנט.

מה לומדים מעצבים גרפיים בקורס אונליין?

לימודי עיצוב גרפי הם לימודי תעודה לכל דבר ותיק עבודות נבנה לכל אורך הלימודים. בתקופת הלימודים תלמדו כיצד לבצע תקשורת שיווקית בין המותג לצרכן. תלמדו כיצד לעבוד בסוכנות  גרפיקה וליצור מניפולציות שונות עם אלמנטים ויזואלים בתוכנות הגרפיקה פוטושופ אילוסטרייטור ואינדיזיין.  קודם תלמדו כיצד לבצע טיפוגרפיה נכונה להעברת המסרים  שיווקיים לקידום עסקים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. לכל אורך הקורס תבנו פרויקט דוגמאות לתיק עבודות.

תיק העבודות למה הוא כל כך חשוב?

היום זה לא משנה איזה תעודה יש לכם או איפה למדתם את תחום העיצוב הגרפי או אם למדתם את התחום הזה בעצמכם לבד. מה שחשוב זה אך ורק כיצד אתם יכולים לפרסם ולקדם עסקים באמצעות אלמנטים ויזואליים. ככל שתיק העבודות שלכם ידבר על הרלוונטיות והטרנדיות בעולם ההייטק והעיצוב תוכלו להשתלב בתעשייה במהירות. בוגרי הלימודים יכולים להתחיל עם שכר של 17 אלף שח בחברות הייטק או במשרדי הפרסום. מרבית הבוגרים ללימודי עיצוב גרפי ואינטרנט עובדים בתחום זה מהבית ומספקים שירותי גרפיקה ועיצוב פרטיים לעסקים ולעולם הדפוס.

מה עושים מעצבים רשימת חברות הייטק?

מעצבים גרפיים עובדים בשיתוף פעולה עם מתכנתים ומפתחים גרפיקאים מכינים עיצוב גרפי ויזואלי למוצרים שחברות הייטק מפתחות. מתכנתים הם לא מעצבים כי הם לא למדו את זה במדעי המחשב אלא אך ורק איך לפתח מוצרים. המעצבים הגרפיים הם אלה שקובעים את השפה הויזואלית ובאיזה צבעים להשתמש על פי תורת הצבעים. לכל אורך הקורס תהיו עסוקים בהבנת המשמעות של צרכנים ואיך להתאים את העיצוב הגרפי בהתאם לקהל היעד.

לסיכום

נוכל להגיד לכם שתחום העיצוב הגרפי רק ימשיך להתפתח בשנים הבאות כי  עולם האינטרנט לא הולך לעצור והטכנולוגיה תמשיך להתקדם כי הצרכנים מקבלים את כל המידע שלהם אך ורק דרך אתר אינטרנט ואפליקציות כיום. תוכלו ליצור איתנו קשר בעמוד טופס צור קשר ולשוחח עם יועץ לימודים איך אפשר ללמוד את התחום המבוקש ביותר בישראל וכל זה מהבית. עד אז אנחנו מזמינים אתכם לצפות בשיעור ההסבר שהכנו במיוחד בשבילכם בתוכנות הגרפיקה של חברת אדובי בתוכנה תוכלו  לראות כיצד מבצעים מניפולציות על ידי הפקודות הפשוטות ביותר צפייה נעימה.

האתר עוצב על ידי עיצוב גרפי Graphic Design By BlueSkyGraphics