קורס בניית אתרים אונליין באינטרנט

קורס בניית אתרים אונליין באינטרנט

ללמוד בניית אתרים אונליין – עיצוב אתרים באינטרנט איך זה קורה

רוצים ללמוד לעצב אתר האינטרנט בעצמכם ולא יודעים מאיפה להתחיל? מה חשוב היום לקראת שנת 2020 כדי להצליח בתחום ההיי-טק ועיצוב גרפי? הכנו במיוחד בשבילכם מידע מאוד חשוב על עולם בניית אתרים אונליין באמצעות סרטונים כדי לאפשר לכם לקבל מידע על מה עולם זה עוסק. האם אנחנו בתור בונה אתרים ללא ידיעת השפה העיצובית בהחלט יכולים לקחת אחריות כל הגדולה כדי לייצג עסקים? על כך תקבלו תשובות בפסקאות הבאות

הבנת מערכת בניית אתרים בטכניקת UI- UX

בניית אתרים נעשה על ידי מערכות שונות בקוד פתוח. בונה אתרים צריכים להבין את השפה העיצובית ואיך להציג את האתר עם חוויית משתמש מקצועית. ללא חוויית משתמש נכונה נעשה נזק בלתי הפיך לעסק שאותו אנחנו מייצגים. לימודי בניית אתרים מתבצעים אונליין עם מורים לעיצוב גרפי שמאפשרים לקשר בין עולם העיצוב הגרפי לאתרי אינטרנט. קשר הזה הוא ישיר מאוד בהבנת חוויית המשתמש והטרנדים החדשים שהולכים לקראת שנת 2020.

האם אפשר לבנות אתר ללא ידיעת השפה העיצובית?

כדי לעצב אתר אינטרנט צריכים להבין על מה העסק עובד ואיזה קהל יעד אנחנו רוצים להשיג באמצעות אתר אינטרנט. עסקים ללא אתר אינטרנט וללא שיווק ברשת החברתית כמו פייסבוק לא יכולים להגדיל את מערך הלקוחות שכבר קיים. הדור של היום מחפש את כל האינפורמציה והמידע שלו אך ורק דרך מנוע החיפוש כמו גוגל ולאחר קבלת המידע הגולשים מחליטים אם האתר נראה מקצועי ואמין כדי לבצע את פעולת המכירה או לקבל את המטרה השיווקית שבעלי העסקים מעבירים.

השפה העיצובית היא חלק בלתי נפרד מההצלחה של אתר אינטרנט בגלל שכל האלמנטים הוויזואליים נעשים בתוכנות גרפיות מקצועיות של חברת אדובי. אתר אינטרנט צריך לדבר בשפה צבעונית וללכת על פי חוק העיצוב ותורת הצבעים שעולם זה מכיל. ההבדל הוא גדול מאוד בין עיצוב האתר לבין הבנייה שלו ולכן מעצבים גרפיים כיום שולטים בכל התחום של חוויית משתמש  ובניית אתר האינטרנט לתקשורת חזותית ויזואלית.

התוכנות הנלמדות לבניית אתרים באינטרנט אונליין

אלמנטור ותוכנת וורדפרס הם התוכנות המובילות היום בתעשיה ההייטק בישראל. באמצעות תוכנות אלה אפשר להכניס גרפיקות ולסדר עמודים באתר. דרך תוכנות אלו המתוקנות בקוד פתוח מאפשרות לעצב אתר האינטרנט ולשנות את התבניות שהם מקבלים המעצבים המתחילים. בתקופת הלימודים תלמדו איך לבנות אתרים מקצועיים כדי להעשיר את תיק העבודות שלכם. לכל אורך הקורס תלמדו מה היא חוויית משתמש נכונה וכיצד לעזור ללקוחות שלכם להגדיל את מערך השיווק. זה לא משנה עד כמה האתר יהיה יפה עדיין יהיה דגש מאוד חשוב בקידום האתר בגוגל והבנה של חוקי קידום האתרים. לחברת  גוגל יש חוקים משלה ועידכונים מידי פעם במנוע החיפוש.  על הסטודנטים להבין את כל המערך השיווקי והקודים שגוגל מאפשר לעבוד בצורה תקינה.

קורס בניית אתרים אונליין איך זה קורה

בית הספר מספק לך  תוכנת חיבור שמאפשרת למורה לעבוד ישירות על תוכנת גרפיקה או בניית אתרים שנמצאת אצלכם במחשב. המורה יוכל להזיז לכם את העכבר ולהסביר לך בצורה מקצועית איך לעצב אתר אינטרנט תוך מתן דגש על החוקים בעולם זה. השיחה מתבצע דרך מיקרופון ואוזניות.  למידה אישית תבטיח לכם לקבל את כל תשומת הלב בכל מערך שיעור. בקישור הבא תוכלו לראות איך סטודנטים כיום לומדים בצורה מקצועית מהבית ללימודי תעודה ותיק עבודות. רוב הבוגרים שבמסלול זה עובדים מהבית בעיצוב הכנת אתר האינטרנט בתור פרילנסרים או נותנים שירותי גרפיקה לחברות היי-טק ומשרדי פרסום

תקשורת חזותית ובניית אתרים מה זה

מסלולי לימוד עיצוב גרפי ובניית אתרים לאינטרנט נקראת תקשורת חזותית. בוגרי מסלול זה מבוקשים מאוד בתעשיית ההייטק הישראלית ובעולם כולו. תחילה תלמדו כיצד לעצב גרפיקות בתוכנות של חברת אדובי ולאחר מכן תעברו הסבה לתחום אתרי האינטרנט בתוכנות אלמנטור וורדפרס.

תיק עבודות בעיצוב לאחר קורס בניית אתרים

תיק עבודות הוא הדבר החשוב ביותר היום כדי להתקבל ולעבוד בצורה עצמאית פרילנס או לעבוד בחברות היי-טק. זה לא משנה איזה תעודה יש לכם מה שחשוב שתיק עבודות שלכם יהיה נכון ומקצועי. ככל שתיק עבודות שלכם יהיה אחר וחדשני תוכלו להתקבל לעבודה במהירות וללא ניסיון. כיום יש מחסור עצום בכוח אדם בתחום ההיי-טק ונוכל לראות שמעצבים גרפיים מתברגים במהירות ומתחילים בשכר גבוה מאוד של 15,000 שח התחלתי.

כתבות בתחום בניית אתרים והייטק

 

האתר עוצב על ידי עיצוב גרפי Graphic Design By BlueSkyGraphics